Organizator:

Agata udostępnia megaskrytki na meble

Podziel się

Sieć Agata udostępniła kupującym ze Śląska pierwszą Megaskrytkę. Dzięki nowej opcji odbioru towaru zamówionego online, klienci będą mogli jeszcze sprawniej odebrać zamówione produkty – zarówno meble, jak i dodatki.

Megaskrytka dostępna w Katowicach. Salony Agata z pionierską formą odbioru zakupów

Megaskrytka znajdująca się przy salonie w Katowicach, posiada 27 skrytek różnej wielkości. Jeżeli zamówienie przekroczy maksymalne możliwości Megaskrytki – ta opcja dostawy przestaje być dostępna. Te same mechanizmy przydzielają też zamówienia do skrytek o najodpowiedniejszych rozmiarach, m.in. w największej skrytce zmieszczą się narożniki czy materace. Partnerem sieci Agata przy projektowaniu i produkcji urządzeń jest firma Selfmaker.

W największych skrytkach towar pozostawiany jest na specjalnym wózku na kółkach, który ułatwi wyjęcie towaru. Dzięki temu klient w wygodny sposób może przetransportować mebel do swojego pojazdu. W okolicy każdej Megaskrytki znajduje się wiata, gdzie udostępnione są wózki pozwalające przewieźć paczki z towarem oraz wyznaczone jest specjalne miejsce parkingowe w ponadstandardowym rozmiarze, tak aby można było zaparkować tam auto dostawcze.

Drugie takie urządzenie znalazło się przy salonie w Kobylnicy k. Słupska, będącym najnowszym stacjonarnym punktem sprzedaży Agata S.A. na mapie Polski. Jeszcze w tym półroczu marka Agata planuje uruchomienie kolejnych Megaskrytek przy salonach w różnych lokalizacjach, m.in. w Warszawie, Poznaniu i Łodzi.

73 proc. 50 największych firm retail działających na rynku europejskim oferuje dostawę zamówień do punktów odbioru. Jak pokazuje badanie zrealizowane przez Statistica, 28% konsumentów we Francji wybrało opcję Click and Collect, aby uniknąć dodatkowych kosztów. Kolejne miejsca zajęły Polska i Niemcy (odpowiednio 12,4% i 11,6%).

- W ostatnich latach zainteresowanie obszarem e-commerce stale wzrasta, dlatego Salony Agata uruchamiają Megaskrytkę przy Salonie w Katowicach. Zależy nam na tym, aby Klienci naszego sklepu internetowego znaleźli u nas dogodną dla siebie formę odbioru zamówionych produktów. Z całą pewnością inwestycja w Megaskrytki pomoże nam lepiej sprostać wymaganiom naszych Klientów, którzy sami mogą dokonać wyboru, kiedy i jak chcą odebrać zamówione produkty - komentuje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata

Źródło: Agatameble.pl